Over-Betuwe Lingewaard

ALV en lezing Marcel de Wagt

Bloemengeuren: er gaat een wereld voor je open!

Tevens verkoop planten van zijn kwekerij voor Opvallende Vaste Planten

Voorafgegaan door de Algemene Ledenvergadering

Woensdag 13 maart, ’t Knooppunt, Molenhoekplein 2, 6675 BZ Valburg

Zaal open om 19.00 uur, aanvang jaarvergadering 19.30, aanvang lezing 20.15

Sommige bloemen nodigen uit om er aan te ruiken, het gebeurt bijna automatisch. De wereld van (bloem)geuren is fascinerend. Insecten die op kilometers afstand een geur op weten te vangen. Bloemen die na bestuiving de geur aanpassen. Mensen die een geur uit hun kindertijd nog herinneren. Marcel de Wagt neemt je mee in de verrassingen van (bloem-) geuren.  Deze lezing is een try-out. Na afloop ontvangt hij dan ook graag reacties op de presentatie om deze indien nodig te kunnen verbeteren.

Marcel zal ook planten van zijn kwekerij meenemen voor verkoop tijdens de pauze en aan het einde van de avond.

Entree voor leden van Groei & Bloei gratis, niet-leden betalen €5,- inclusief koffie of thee (graag contant of met pin betalen bij de ingang van de zaal). I.v.m. het aantal beschikbare plaatsen vragen wij u een mailtje te sturen naar genb.lingewaard.overbetuwe@gmail.com als u van plan bent te komen.

Voorafgaand aan deze lezing houden wij eerst van 19.30 tot 20.00 uur onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. De agenda vindt u hier, mocht u de overige stukken vooraf willen ontvangen, dan kunt u deze opvragen via genb.lingewaard.overbetuwe(at)gmail.com

Agenda Algemene Ledenvergadering

1. Opening en mededelingen