Over-Betuwe Lingewaard

Zondag 20 februari bereikte ons het onvoorstelbare bericht dat heel plotseling Riekie Schotman is overleden.

Riekie was al jarenlang lid van ons bestuur en als enthousiaste duizendpoot zette zij zich in voor de Lentemarkt, de nieuwe Voorjaarsfair, de Open Tuinen, het zoeken naar nieuwe locaties voor lezingen, het leggen en onderhouden van contacten, het verspreiden van flyers, leden werven, of wat er maar nodig was. Met een vriendelijke glimlach en een gezonde dosis vasthoudendheid kreeg ze veel gedaan.

Ze was zo blij dat we eindelijk weer activiteiten konden organiseren en ze weer andere tuinliefhebbers tegen zou komen. Niet alleen voor de verhalen over tuinen, planten en groene vingers, maar zeker ook om bij iedereen even te informeren hoe het met de familie, kinderen of kleinkinderen ging.

We gaan haar ontzettend missen, niet alleen om al het werk dat zij verzette, maar vooral om de mens die ze was.

Het bestuur